Midsommarafton

Vad ska alla hitta på på midsommar?
Vi tänkte ta Big blue bus nummer 3 från LAX till Santa Monica/Venice beach. Kvällen tror jag vi spenderar vid hotellets pool, beroende på hur roligt vi har det i Santa Monica förstås.
Det är svårt att förstå att vi åker imorgon, IMORGON! Efter ett och ett halvt års planerande och drömmande. Ibland känns det som att jag inte alls är redo, att det känns overkligt men samtidigt är jag så redo att åka så det är inte klokt!
Om 20 minuter kan vi börja checka in online på flyget, idag måste vi packa och betala räkningar och ikväll hoppas jag på besök. My god, säger som prinsen sa: Mina känslor är lite all over the place just nu.
Bild: public-domain-photos.com



Bild: inlandimpressions.com



Bild: flickriver.com



Bild: socalbeachmag.net



Kommentarer
Postat av: Sara

det är inte pga Molly, lite annat som spelar in tyvärr. Men tack för dina ord =)

2012-06-20 @ 15:01:39
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0