The end

Efter 21 dagar, 200 mil, 9 motell/hotell, otaliga hamburgare, 19 soldagar, 2 mulna dagar, massor av skratt, förvirring, missförstånd och tokigheter lyfter vi nu på hatten för delstaten Kalifornien och tackar för oss. Vi har haft en fantastisk resa! Jag är så glad att vi gjorde det och vill ge en eloge till min son för ett otroligt tålamod och förståelse. Han är en kille som kan hålla humöret uppe! 
Vi tar med oss många fina minnen hem, en tunnare plånbok, en lätt solbränna och alldeles för tunga väskor. 
 
3 veckor gick fort men samtidigt känns det länge sen när vi var i Los Angeles första gången. 
Bäst var nog helheten, det har liksom överlag bara känts bra här. Vi har träffat massa trevliga amerikaner, det räcker med att stå bredvid någon i en kö för att dom ska fråga var man är ifrån, och det är alltid "wow, Sweden, long way, huh?". Inga sura miner nånstans. 
Men visst, Venice beach var coolt, Hollywood kul att se, San Diego härligt med poolhäng, Highway 1 med otroligt fin natur, San Francisco är en stad man inte kan låta bli att gilla! Men det bästa, kom jag på nu, var ändå känslan av frihet när vi hämtat ut hyrbilen. Mäktigt! Bara C, jag och våra planer. Att kunna ta oss dit vi vill, ja den känslan ska jag komma ihåg.
 
C gillade Disneyland, Cars land och Legoland mest, föga förvånande. :)
 
Nu ska vi hoppa på resväskorna så dom stängs, sen tar vi en taxi till San Francisco International airport. Ses i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0