På hemmaplan

Hej!
Ja nu är vi hemma i Svedala igen.
 
På flygplatsen i San Francisco blev jag stoppad av en kvinna som undrade om hon kunde få ställa några frågor. Javisst, svarade jag. Frågorna gällde resor/resvanor och det visade sig att hon skulle intervjua mig inför hennes studenter, ett gäng på 15 pers. Gulp, tänkte jag först. Men sen tänkte jag att "vad kan hända? Det här blir också en erfarenhet!"
Och det gick bra! Hon skulle först göra en dålig intervju, med bara "ja/nej"-svar, sen en bra intervju med öppna frågor. Hon frågade var vi varit i USA och sådär, sen kom frågan om vad som gjorde att vi åkte just till Kalifornien. Då svarade jag: because he (pekade på C) wanted to go to Cars land, och hela studentgruppen brast ut i ett "aaaaaw", precis som på film :D
 
Har en massa bilder som jag inte kunde visa när vi var i USA, det funkade inte så bra med varken internet eller blogg.se-appen men här kommer ett gäng favoriter.
 
 
At Walmart
 
 
C hamnade i fängelse..
 
 
Den här åkte vi på Cars land, den var jätterolig!
 
 
Piren, Santa Monica
 
 
C på en högklackad sko i Hollywood
 
 
Downtown LA/utsikt från Mulholland Drive
 
 
 
C skulle ta en "cool" bild på mig..
 
 
San Francisco med Alcatraz i bakgrunden
 
Det kommer mer bilder senare.
Vill passa på att tacka för alla fina kommentarer jag fått i samband med resan, kul att så många följt bloggen! Hoppas alla får en kanonsommar!
Later folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0