Iskallt och stenhårt

Jag läser mycket i vanliga fall och nu när jag hemma och är skröplig läser jag ännu mer. Är snart klar med Rickard Flingas bok Iskallt och stenhårt. Den är inget litterärt mästerverk, men jag tycker att handlingen är bra. Det är intressant att följa hans liv i fängelse i Texas, varav 13 år i isoleringscell.
Numer bor Rickard Flinga i Sverige, och det har väl gått sisådär för hans del efter ankomsten hit.
Om ni tycker boken låter intressant, så traska ner till närmaste bibliotek och låna.
Näst på min läslista är Ögonblick som förändrar livet av Annika Östberg. Ska bara vänta på att den blir ledig på biblioteket. Jaaa jag slår ett slag för bibliotek, det är ju så himla bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0