Swansons?

Fick ett tips om Swansons, som anordnar Fly & Drive-paket i USA. Man bokar hela paketet hemifrån, med flyg, hyrbil och hotellövernattningar. Sen har man en runda man förväntas köra, och rummen längs vägen är då förbokade och betalda.
Visst, jag kan se fördelar med det men också nackdelar:
Man behöver inte leta efter lediga rum (kan vara skönt när man har en 5-åring med sig), och man slipper obehagliga överraskningar vad gäller hotellpriser med mera.
Men... Det känns som att spänningen försvinner lite. Att ge sig ut lite på måfå och inte riktigt veta var dagen kommer sluta är ju en del av äventyret, eller hur?
Hur skulle du gjort?

Kommentarer
Postat av: tasha

kika gärna in på min humorblogg om du har tid <3

2011-03-19 @ 20:07:29
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: © sarastille

Har du en blogg som inte får all uppmärksamhet som den förtjänar? Passa då på att anmäla dig till en tävling i min blogg som heter Månadens bloggtips, vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) kramis

2011-03-19 @ 20:16:47
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0