Så jäkla tragiskt!

Nej, det var inte tack och godnatt i och med förra inlägget. Bara måste få det här ur mig..
När jag kom hem idag och fick läsa att den misstänkte 52-åringen (han fyllde igår) hade tagit livet av sig så jag fick jag en mindre chock. Har följt den här utredningen på ganska nära håll, sett bilder på honom, vet vad han heter, var han bor, vad hans sambo heter och så vidare, och givetvis följt den polisiära utredningen så gott jag kunnat.

Det skulle inte sluta så här!

Nu kommer ingen att kunna åtalas för styckmordet på Eva. Det blev bara en tragisk soppa åt alla håll. Stackars hans barn, stackars Evas barn, stackars den misstänktes fd sambo (om hon nu är helt oskyldig).
Jag kan förstå om folk inte bryr sig, och jag vet inte varför det berör mig så mycket när jag aldrig träffat nån av dom, men jag kan inte sluta tänka på det. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0