Rolig kommentar

Låter en kall Carlsberg rinna ner i strupen, och njuter av lugnet. Sonen sover och det är alldeles tyst runt omkring. I like it that way! Ibland iallafall. :)
Ibland slänger han ur sig så härliga kommentarer, som idag t ex. Han hade samlat på sig inte mindre än 3 glas i vardagsrummet, och jag tänkte ge honom en chans att plocka undan dom utan att tjata. Men till slut påpekade jag att det väl börjar bli dags att lämna dom till disken, då vänder han sig mot mig och säger: Men ser det ut som att jag har tre händer eller?!
Haha, nä det är klart, då går det ju inte...;-)
Herregud, om han säger sånt här när han är 4, då vill jag inte veta hur tonåren blir! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0