Obloggig

Idag blev det tvärtemot igår. Hade jag haft en stegräknare på mig idag så hade den säkert visat en 20-25 steg sisådär. Har haft sjukt ont i magen hela dagen, men nu äntligen börjar värken släppa. Men när det var som värst kändes det ungefär som att nån opererade och skar sönder nåt inne i min mage utan bedövning :S
Har fått kontakt med en gammal bekant som just nu bor i LA, han ska maila mig en massa tips inför resan. Lucky me! Man kan ju inte få bättre info än från nån som bor där! :D
Och sonen och jag hamnade framför Youtube som vanligt idag (en lagom aktivitet när man har ont) och kollade massa klipp från Disneyland och LA.
"Cars land is scheduled to open in June, 2012" läste jag igår förresten..Juni? Juni?! Jag som hoppats på årsskiftet...men nu vet vi iaf ungefär när vi ska åka, sommaren 2012.
(Jag idag?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0