Nej, jag kunde inte hålla mig..

Var tvungen att åka hem till en kompis och låna datorn för att stilla min längtan. Haha. Men man är ju van att den ska finnas där liksom. :P

Dagens utmaning är ju "mitt hem", men jag får skjuta upp den tills jag får tillbaka min dator.
Istället hoppar jag raskt till dag 10 - där man ska berätta vem man vill byta liv med för en dag.

För en dag..hmm..på ett sätt vore det ju häftigt att vara man för en dag, men jag vet inte.
Nä jag drar till med Shakira, ingen idol för mig men hon är både snygg och rik! :)

Vem skulle du vilja byta liv med för en dag?


(Och här skulle det vara en bild på henne, men det verkar inte funka på den här datorn..men ni VET ju hur hon ser ut! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0