Allt går min väg nu

Så kanske man inte ska skriva men fasen det är verkligen så! :D
Okej, ska berätta vad jag var nervös för. Jo, när dom ringde och sa att jag fått jobbet befann jag mig på ett ställe med dålig mottagning på mobilen. När vi lagt på sa jag till min kompis: Jag fick jobbet!
"Sa dom verkligen så?" frågade hon då, och då blev jag nervös och började fundera på om jag verkligen hört rätt. Men jo..det sa dom väl? Eller? Haha. Så hela tiden har jag gått och varit liiiiite osäker på om det verkligen var så, men vi hade iaf bokat in att jag skulle komma dit idag för lite info och så.
Efter det började jag fundera på om dom ringt fel person?! Dom hade ju ändå haft 6-7 pers på intervju innan mig...Men det var rätt iaf! :)
Har varit och skrivit på jobbkontrakt och fått veta min lön, t.o.m mer än jag önskade, fast jag tyckte jag tog i lite i överkant när jag angav löneanspråk. Fick träffa min blivande kollega och det kändes jättebra.
Det är soligt och vårigt ute och jag kan inte sluta vara glad. Det är visserligen lite kallt i min vårjacka än, men det struntar jag i ;-)


Kommentarer
Postat av: Mona-Lisa

Ett stort Grattis, de är du ju verkligen värd att allt ska gå din väg nu :D

2011-03-17 @ 16:10:51
Postat av: Californaroadtrip

Tack! :)

2011-03-17 @ 16:16:31
URL: http://californiaroadtrip.blogg.se/
Postat av: Tom

Låter riktigt bra! Kul att allt flyter på!

2011-03-17 @ 17:06:52
Postat av: Sara

Va kul! Vad ska du jobba med =)

2011-03-17 @ 17:37:37
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: sandy

det bästa var ju att kompisen fick dej att tveka!:D vadå grattis liksom hahaha

2011-03-17 @ 19:21:42
URL: http://chilibearnaise.blogg.se/
Postat av: Yrvädret

Grattis! :D Klart man får säga att det går bra om det går bra man låter sig styras förmycket av jantelagen ibland.:))

2011-03-17 @ 19:35:09
URL: http://norrlandsyrvader.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0