Min pension är säkrad!

Jag kommer tänka tillbaka på den här dagen när jag är gammal och bor i en lyxvilla i Los Angeles som den dagen när allting började. Ett beslut som kom att förändra min framtid.
Kolla in själva:
Sonen har köpt en skateboard! Han kommer bli skateboardproffs och tjäna massor av pengar. Genialiskt ju! Redan en timme efter inköpet kunde han sitta på den (se bilden) och sätta ena foten på och ta sig fram en liten bit (medan han höll i mig). Men jag menar  - det är ju bara början.
Håhå jaja, jag gnuggar mina händer av välmående och förnöjdsamhet.
Det var inte så mycket småkryp ute idag, vi hittade bara några myror och en spindel. Spindeln ville han ta med sig och ha som husdjur, men jag tycker det får räcka med sniglarna han springer runt och tar hand om utanför huset. Ja, dom flyttar på sig och rymmer och har sig, men han hittar alltid nya till sin samling.
Spindeln - inte välkommen hemma hos oss.
Sen tog vi en glass på stan, för det tyckte jag han var värd när han tryggar min framtid ekonomiskt.
På hemvägen plockade vi lite blommor, och här framgår mitt intresse för heminredning tydligt.
För det är väl trendigt med vaser med handtag på, eller?
Imorgon bär det iväg till Leksands sommarland, sounds like fun! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0