Klantigheter!

Kommer körandes med bilen i en ganska lång och brant backe. Visst, det är lite halt men inte SÅ halt tänkte jag. Men där backen är som brantast tog farten slut. Däcken bara spann och jag kom inte en centimeter framåt. Okej, tänkte jag, i med backen. Men när jag bromsade slirade bilen och till slut satt jag med bilen i en snödriva. Och där satt jag, och kom varken framåt eller bakåt. Som tur var kom en joggare, två tonårstjejer och ett äldre par i bil precis efter detta, och alla hjälptes åt att putta ut min bil från snödrivan. Jag lyckades svänga runt och tog sen en annan väg istället. Usch, det känns lite pinsamt tycker jag..klantigt, fast jag skyller allt på vintern och halkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0