En Hollywoodstjärnas liv

...är nog inte så likt mitt. Idag väntar tvättberget på åtgärder, vi måste storhandla, betala räkningar och sånt. Säkert dammsuga och skura golven också.
Om jag hade varit en star over there skulle jag lämnat kiddot hos nannyn, sprungit iväg på nån shoppingrunda och avslutat dagen med massage och ansiktsbehandling på ett spa.
Fast egentligen är jag inte så avundsjuk på rika kända människor, egentligen inte alls. På riktigt. Visst, lyx och flärd i all ära men vardagslunk är inte fy skam heller.

Kommentarer
Postat av: prussan

inte är jag avundsjuk inte. tänk att alltid behöva tänka på att va skitsnygg och veta att varenda finne och fettvalk kommer granskas och kommenteras i detalj. jag är rätt glad om så många som möjligt skiter i vad jag gör ;) eller ja... folk får gärna bry sig OM mej :D

2011-02-24 @ 11:36:06
URL: http://prussiluskans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0