Drömmar

Herregud, det är ju vansinne att planera en resa så långt i förväg! :P
Jag drömde om Kalifornien inatt, en väldigt diffus dröm men vi hade roligt! Det var lite som på film, vi susade fram på Highway 1 i hyrbilen, solen sken och håret fladdrade i fartvinden. Disneyland var gigantiskt med en enorm folkmassa, skrattande barn och rosa sockervadd. Vi passerade Hollywood-skylten där vi var helt ensamma (ingen sanndröm där inte) sen minns jag inte mycket mer.
Idag är det alla hjärtans dag, hur firar ni det? Är det nån som fått nån fin present? Själv har jag fått ett fint kort med hjärta på och en chokladask <3

Kommentarer
Postat av: Ylva

Åh, vad spännande med USA! Kalle hade köpt röda tulpaner och en rullgardin till mig på Alla hjärtans dag. Kram!

2011-02-15 @ 12:12:58
URL: http://yfronten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0