Gröna Lund

Efter Aquaria gick vi mot Gröna Lund, en promenad på nån minut.
"Du får inte titta på mig nu mamma men jag ska ta kort på dig". Haha.
Vi var inne hos Pettson & Findus och hälsade på.
Sen gjorde vi så där som jag är så duktig på att göra. "Ah, Djurgårdsfärjan går om en minut, den tar vi!" Utan att ta reda på VAR den går. Vi hamnade vid Slussen.
Då ser vi en buss som kommer, så vi sprang mot busshållplatsen och hoppade på. När vi hoppade av var vi på Stureplan, haha. Kände mig en aning vilsen och turistig med Blixten McQueen-ryggsäck på ryggen och kameran på magen.
Några timmar senare var vi iallafall på plats på Centralstationen för att vinka hejdå till Stockholm för den här gången.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0