Bilar och jättekaniner

"Mamma, kör inte om den där! Den är så snygg att titta på."
Jag vet inte vad ni brukar göra när ni åker/kör bil, själv brukar jag fota min omgivning..;)
Sen kom vi ifatt den här, men den fick jag köra om för den var inte lika snygg.
Första reklampelaren han fick syn på i Örebro var den här. "Ta kort på mig nu" tjoade han och sprang fram och ställde sig bredvid pelaren.
Vi hittade en jättekanin på stan...
..som inte gick att flytta på.
Och så blev det äntligen dags att bege sig mot Filmstaden. Givetvis köpte vi Bilarmenyn med valfri läsk och popcorn. Sonen frågade tjejen i kassan om man fick välja bil på drickan, och det fick man. Hon sa att det fanns Blixten, Bärgarn och nån blå bil. Sonen såg ut som ett frågetecken och sa: "Jaha, men är det Finn McMissil eller?"
Och det var det ju, så han valde den. Själv slog jag till på Bärgarn.
Trots att filmen var nästan två timmar lång med typ en halvtimmes bioreklam innan så satt han lugnt och stilla och tittade fascinerat på filmen ändå tills sluttexten började rulla.
Han var mycket nöjd med filmen och har lekt spionagent sen dess :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0