Shittans pommfrittans

Vad trött jag är! :S
Jag kommer att få ett eget kontor! Inte så stort, men ett alldeles eget. Med två fönster. Åh, undrar om man får piffa till det lite? Kanske lite rosa färg på väggen? Och glitter runt datorn? En discokula i taket måste väl vara okej?!
Men hjärnan har gjort sitt för idag känner jag. Tack och godnatt liksom. Varenda tanke jag försöker producera slutar i ett "öööhhhh". Ett ingenting bara. Kroppen orkar men huvudet hänger inte med. Därför tänker jag bara göra saker som inte kräver någon tankeverksamhet resten av kvällen.
Bloggar nog inte mer ikväll, hörs en annan gång. Ciao!
Jag på jobbet. Jo, vi jobbar alltid utomhus. Dessutom skiner solen alltid på oss. Eller nåt sånt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0