Inget aprilskämt

När man väcks av en ledsen och orolig liten kille med utslag på armar och ben så börjar inte dagen sådär bra som den skulle kunnat göra. Samtal till sjukvårdsrådgivningen, hänvisning till vårdcentralen och förvirrad efteråt. Utslagen bleknade och blossade upp igen.
Börjar nytt jobb på måndag, så det kom inte så himla lägligt. Håller tummarna för att det går över snart!
Och morgondagen som jag såg fram emot känns inte lika rolig längre..får hoppas att bilen blir godkänd och att han blir bra snart som sagt! Usch, jag brukar inte vara hönsig men när tanten på sjukvårdsrådgivningen säger att det kan svullna upp i halsen och ge akuta besvär så ömmar mitt mammahjärta!
Min fina lilla kille och Superwiran <3

Kommentarer
Postat av: Sara

usch då. Hoppas han kryar på sig fortast möjligast! =)

2011-04-01 @ 16:58:29
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0