Tisdag?

Vad härligt det är när man inte ens vet vilken dag det är! Jag vet bara att vi ska sova här 2 nätter till, sen åker vi till Anaheim och går på Disneyland & california adventure park/cars land. Där stannar vi också 2 nätter, och sen drar vi till Hollywood.

Vi vet inte vad vi ska göra imorgon faktiskt. Hade tänkt att vi skulle gå på seaworld men pengarna bara rinner mellan fingrarna här så man får sålla lite bland alternativen. Vi har redan varit på ett aquaria i santa Monica och så ska vi till ett jättestort aquaria i monterey så jag tror vi skippar seaworld. Kill your darlings helt enkelt.

Idag har vi shoppat igen och badat i poolen. Det finns en barnpool också men den kunde vi inte använda för den var för varm! Härligt var det iallafall att hoppa i plurret.
Tror för övrigt att vi är dom enda icke spansktalande i hela san Ysidro. Man hör bara spanska överallt. Städerskan knackade på och frågade om jag pratar spanska, no only english svarade jag och hon blev jättefundersam. Stod länge och funderade sen drog hon en lång harang - på spanska. I'm sorry, i don't understand, sa jag. Hon pekade in i rummet medan hon fortsatte berätta sitt ärende på spanska. Hon stövlade in på toan, tog handduken jag precis hängt upp efter duschen och sa "ok ok" och log. Kvar stod jag som ett frågetecken. Får se om vi får nya handdukar imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0