Jag har ju glömt..

..att berätta om venice beach!
För mig var det otroligt häftigt att få vara där. Stämningen, musiken som pumpade, havet, stranden och palmerna.
Vi sprang på en skateboarduppvisning som vi tittade på en stund. Det var grym musik till med en DJ som såg till att publiken höll igång.
Men visst fanns det skumt folk där. Efter att vi gått en bit därifrån blev jag erbjuden att köpa marijuana vilket jag tackade nej till. En man sålde "shitty advice" för 1$. Men det fanns också grymma gatuartister, dansare, akrobater och en massa att titta på.
Sen gick vi en bit längs strandpromenaden och kom till berömda Muscle beach, ett utomhusgym för dom som vill visa upp sig. Men det var inget spännande att se där så vi tog en taxi och åkte hem istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0