Fölsedag

Hipp hipp hurra, jag har fyllt år! Lite osäkert exakt hur gammal jag blev den här gången men nånstans mellan 22 och 37 har gissningarna varit. Så jag chansar på 22. Minst.
Fick en massa fina presenter som ni kan se.
Och så vill jag att ni säger "hej" till Karl-Oskar. Han bara stod på mitt tangentbord på jobbet en dag, men det gick ganska fort att lista ut vem som ställt den där. Tack N!
Ni kommer att få se mer av Karl-Oskar - han ska nämligen med till USA! En liten rosa pärlgris måste vara bland det nödvändigaste man kan stoppa ner i resväskan, eller hur? :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha en underbar resa nu! =)

2012-06-19 @ 08:17:23
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0