Korvgrillning

En ledig lördag - vad passar bättre än att ge sig ut i skogen och grilla korv?
Jag lovar, vi hade fler korvar från början. Det här var den sista som ingen orkade äta upp..
Det blev ganska kallt på slutet, vi sprang runt på stället och gjorde åkarbrasor men till slut fick jag sätta på honom ett av mina pannband ovanpå mössan. Det gjorde susen. :)
Och boben från 80-talet gjorde sitt jobb idag igen. Bra kvalitet på grejerna som gjordes förr!
Sen gick vi direkt hem till en kompis, himla skönt att komma in i värmen igen efter två timmar i skogen!
Nu är det Gladiatorerna som gäller, iallafall för sonen. Jag tittar med ett halvt öga och läser bloggar istället.

Kommentarer
Postat av: Sara

Va härligt med korvgrillning =)

2012-01-29 @ 08:36:16
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0