Vår!

Årets första riktiga gå-utan-jacka-dag, lovely! Vi tog en sväng ner på stan, köpte en glass, satte oss på en trottoarkant och njöt av solen.
Dagarna går, snart är det maj och jag som tidigare bara velat att tiden ska gå fram till resan, börjar känna att tiden bara rusar iväg! Det är så mycket jag inte gjort, som jag inte tagit reda på. Vi har flygbiljetter klara, och två första hotellnätterna. Ingen hyrbil, ingen vetskap om vilka försäkringar som krävs, inte säker på deras speciella trafikregler, vilka är alla måste-se-saker..jaja, det får ordna sig.
Nu är iallafall våren här, och bara det gör ju att energin återvänder. Jag ska nog hinna allt det där, snart!
Och ja just, ska lära mig att INTE använda Google Chrome när jag bloggar, får då blir all text som en stor smetig gröt utan styckeindelning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0