Två dagar

..kvar till Stockholm. Ska bli kul! :D Nån som har nåt bra Sthlm-tips?
Sen ska jag med ongen på barnkalas på lördag, det ser vi också fram emot. Men vad köper man i present? Har ju aldrig varit hemma hos födelsedagsbarnet. Äsch, vi kanske hittar nåt i huvudstaden.
Förresten, hur får man luft i texten i bloggen? Jag menar att jag skriver och gör styckesindelningar, dvs med mellanrum, men när jag publicerar så blir allt bara en enda lång text..hittar inte var man fixar det..är jag helt puckad eller?

Kommentarer
Postat av: Elwira<3(Superwiran)

Haha!Jag vet inte,jag bara trycker enter och så...

Då blir det så;) För mej iaf^^O

Men lägg in fler bilder så blir det inte så mycket text?^^3

2011-03-02 @ 22:20:18
URL: http://superwiran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0