San Ysidro, San Diego

Hej hej!
Igår när vi irrat oss ut ur Oceanside tog vi the Interstate 5 ner till San Ysidro. Och tänka sig - jag körde inte fel en enda gång! Till viss del gps:ens förtjänst och till viss del tur. Lite svettigt var det när jag kom in i San Diego men med lite is i magen och tungan rätt i mun klarade jag av alla filbyten som behövde göras.
Hotellet är helt klart det ruffigaste hittills, inte alls samma standard som tidigare och området är lite skumt. Det är t ex en trailerpark bredvid hotellet och så ligger det så nära mexikanska gränsen. Ja känslan är iaf att man bör hålla sig hemma på kvällen. Så igår kväll tog vi bilen till köpcentrat. Tog säkert en minut att köra. Käkade lite på IHOP (international house of pancakes) och kikade i affärer.
Idag har vi shoppat lite till och ska snart ner & bada i hotellpoolen. Tänkte dock vänta till efter kl 15.00 eftersom jag redan bränt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0