San Diego

Godmorgon världen!
Snart dax för hotellfrukost igen, den öppnar om en halvtimme.
Igår var vi på Legoland waterpark hela dagen. Det var riktigt roligt och C hittade nya kompisar att köra vattenkrig med. Själv var jag med en stund, sen slog jag mig ner i en solstol och solade. Det fanns lifeguards överallt så det kändes väldigt tryggt, även om jag såklart hade koll på C hela tiden ändå. Det fanns en sandstrand med sån där finkornig sand, alldeles vit, och massa palmer så det kändes nästan som Thailand igen :)
Det roligaste var ändå "build-a-raft-river" där man åkte runt i en fors i gummiflottar och samtidigt skulle bygga upp flotten av stora legobitar som flöt i vattnet.

Nu ska vi snart packa ihop oss och åka till san Diego. Tror vi behöver en lugn dag utan några planer för det har varit ganska intensivt hittills. Men vi sover bra på nätterna :p
Ha det fint så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0