LA

Hej hej!
Äntligen framme i los angeles.
Flygresan började med mycket turbulens från Arlanda. C grät och ville hem och jag som är så flygrädd skulle försöka lugna honom. Berättade att det är som att åka bil på en potatisåker
, lite bumpigt och skumpigt men inte farligt. Lyckades nästan övertala mig själv där ett tag ;)

Sen kom vi till London där alla fick passera säkerhetskontrollen utom vi. Vi blev tagna åt sidan och blev muddrade bägge två! Varför vet jag inte men det var armar utåt sträck och sen klämde dom överallt på oss. Dom var nöjda och sen fick vi gå. Blev lite sena till London, fick cirkulera runt i luften en halvtimme pga heavy traffic at Heathrow och eftersom vi bara hade 2 h på oss till nästa plan blev det bråttom. Vi kom precis fram innan gaten stängde och pustade ut på planet. Då säger kaptenen "we will be delayed due to a smaller problem with the engines. Nothing to worry about.. Really.." och jag ville bara kliva av!
Men där satt vi i 2 timmar och väntade och väntade. Till slut bar det iväg och det var lite mindre potatisåker den här gången så det var 11 ganska lugna timmar på flyget.
När vi landat på LAX blev jag utfrågad av en US custom and border protection om syftet med resan, min relation till C, hur många barn jag har, vad jag har i min väska mm. Sen var vi dom enda som blev tagna åt sidan och fick bagaget kontrollerat. Fattar inte vad jag packat för konstigt..

Nu har vi ätit frukost och ska snart ta oss till santa Monica och venice beach. C fick höra en polisbil på utryckning nyss och blev överlycklig :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2522761/images/2012/pic_207191478.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0