It's (soon) the final countdown

Ja nu börjar det närma sig!
2 dagar kvar tills vi packar in oss i bilen och styr mot Arlanda.
Tog en sväng till stan idag för att växla till oss lite dollars och shoppa lite. En ryggsäck till mig, alldeles grön och fin, och byxor till gossen. Och så fick C lite pengar när han var hos farmor och farfar igår så han köpte ett Angry birds-spel, för han tyckte minsann inte det var värt att spara på pengarna och shoppa i USA istället..

Gud vad har jag glömt nu då?
Pass, ESTA, biljetter, bekräftelse på några hotellnätter, voucher till hyrbil & Karl-Oskar finns med, vad har jag då glömt? Nån som har nåt bra tips eller nåt att tänka på? Det är bara att höra av sig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Halloj

Jag hittade er!

Det viktigaste är att kommma ihåg att njuta :-)

Bilstolen, har du den med?

Vi bokade hotel på Hotels.com, även när vi var där, det var mycket billigare än att gå in och boka på plats!

Det finns häften med kartor och rabatter liggandes lite överallt, vi har hämtat på MC Donalds alla gånger, där finns bra erbjudanden på hotel, utflykter, reatauranger mm.

Ha det så bra, jag följer er här, ska bli spännande.

Malin

2012-06-19 @ 08:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0