Shopping

Vilket stort Outlet! Tror det tog en halvtimme att gå till sista butiken, som var Disney store. Där fyndade vi ett playset för 4 dollar, 28 spänn!
I övrigt spenderade vi mest tid på Converse och Forever 21.

Jaa det blev ett till par Converse! Hade funderat på nya svarta då mina börjar bli trasiga men dom var slut i min storlek. Fick syn på dom blåa och blev lite kär så dom fick bli mina. Köpte en klänning också, vet inte om den var jättefin men för 100 spänn så kan jag iaf använda den på resan.

C blev lyrisk när vi stod i en food court, dvs massa restauranger med gemensamma sittplatser, han fick nämligen syn på svarta oliver. Han gillar verkligen det! Mamma, kolla oliiiiver, och morötter! kvittrade han. Så det blev sallad till lunch, mums!
Nu ska vi passa på att bada och fundera över morgondagens destination. Tjo!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2522761/images/2012/pic_207393832.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2522761/images/2012/pic_207393834.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0