Shoppat

Pengar in på kontot, pengar ut på kontot..
Sonen behövde nya skor, eller egentligen skulle vi bara köpa nya gummistövlar. Vi hittade ett par fina stövlar åt honom, sen skulle jag bara titta lite på vinterskor till mig. Men vad hände? Jo, kom hem med nya gummistövlar, samt springskor till sonen som blinkar rött på sidorna för varje steg och nya Viking vinterkängor till honom. Sen var pengarna slut, och jag får väl klara mig med raggsockor i Converse den här vintern också. ;)
Sen fick vi hem ett paket från H&M, även där hade vi shoppat loss. Regnkläder, underkläder, tröjor, mössa strumpor, byxor..
..och själv fick jag det här:
Nu ska vi ut i solen en sväng, later folks! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0