Marknad

Dags för marknad x 2 i stan. Försökte fixa en snygg frisyr på ungen efter badet men han var inte alls med på noterna. "Jag vill ha platt hår, som jag brukar!".
Sen stegade vi iväg mot en himla bra marknad. När man kommer dit FÅR man pengar att handla för. Kan det bli bättre?!
Jag fick en puss på kinden, för det var tydligen gratis för släktingar :D
Sen tog vi oss ner på den stora marknaden, och började med slush...
..och American Donuts! Yammi.
Dragracingbil
Och här hittade unga mannen det bästa av allt - en tv som visade dragracing. Tror jag skulle kunnat lämna honom här, gått ett par varv på marknaden, och han hade inte ens märkt att jag varit borta. Kul att han har intressen iallafall! :)
Nu ska den stora frågan avgöras, blir det städning eller lingonplockning i skogen idag?
Fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0