Back on track!

Har varit dåligt med bloggande ett tag. Vi har haft lite sjukstuga här hemma och energin har inte varit på topp direkt. Hade sjuuukt ont i kroppen och framför allt höfterna, gick runt som en pensionär och fick hålla i möbler och väggar för att ta mig framåt. Men nu känner jag orken sakta återkomma, och framför allt rastlösheten som kickar in när man inte gjort nåt vettigt på länge. Skulle vilja snöra på mig träningsskorna och ge mig ut i skogen och springa, men det får vänta till imorgon.
Iallafall, ville bara säga att nu är jag tillbaka på banan igen, hörs snart! 
Fina djur jag fotade på Parken Zoo förra året. Nån som vet vad det översta djuret är för sort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0