Hej! Välkommen till min helgblogg.

Ännu en najs helg har passerat.
Vi har faktiskt hunnit med en hel del roliga saker.
Fredagen vet jag iofs inte, då var vi mest trötta och spenderade kvällen nedsjunkna i tv-soffan. Med fruktsallad och glass :)
Igår var vi däremot piggare. Bestämde oss för att göra stan, och spendera pengar är ju inte så svårt! :P Blev en varsin elektrisk tandborste, skor till den yngre av oss och böcker och sånt från Bokia.
Vi fick en privat visning av brandstationen och alla brandbilar också! Sonen var mycket imponerad av allt, från brandbilarna, till dockorna dom övar bransläckning med och alla walkie talkies.
Tog tyvärr inga bilder men hittade en på Google..:P
Idag var det Mors dag, och vi åkte till kyrkogården för att tända ljus på mammas grav.
Min lilla krypletare hittade en nyckelpiga och var sjukt nöjd!
Ser ni nyckelpigan? På lillfingret!
Sen åkte vi och hälsade på en av stans nyare medborgare, blott en månad gammal. Hon somnade så förnöjt i min famn och sonen roade pappan i familjen med kulspel.
Nu är det dax att kasta ongen i badet, starta några maskiner tvätt och röja upp det sista efter helgen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0