Trodde jag skulle dö av skräck!

Okej, tänk er följande scenario:
Det är mörkt och tyst i hela lägenheten. Bara skenet från datorn lyser upp lite grann, och timmen är sen. Plötsligt hörs ett ljud. Rrrrrrritsch.
Hjärtat hoppar upp i bröstkorgen - wtf?! Det låter högre och högre och slutar med en duns.
Vid det här laget har jag maxpuls och funderar på om det är ett spöke eller en inbrottstjuv som ska närvara vid min sista stund...Tills jag inser att det är en ganska stor och tung världskarteaffisch som vi tidigare under dagen tejpat upp som ramlat ner från väggen. Puh!

Kommentarer
Postat av: Elwira<3(Superwiran)

Lääskigt...^^O

2011-03-16 @ 10:06:03
URL: http://superwiran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0