Tankar

Jag kanske är galen, men jag längtar efter att få svettas på tiofiliga motorvägar och försöka hitta en lucka till rätt avfart. Kanske inte kommer tycka så när jag väl är på plats, men jag måste ju prova för att få veta. Sen är det inte bara LA jag ska köra i, vi ska ju åka runt en del och då finns det "vanliga" vägar att välja.
Kalifornien känns som helt rätt ställe att åka till, det finns mycket att göra och titta på för alla åldrar. Det lustiga är väl att fram tills för några veckor sen ville jag inte alls åka dit. Men en dag vände det bara och nu känns det så självklart. Jag längtar, men det är ju galenskap att planera en resa mer än ett år i förväg!
Hade gärna åkt nu men vi måste vänta tills Cars Land är färdigbyggt. I juni 2012. Kan man gå i ide tills dess?

Kommentarer
Postat av: Elwira<3(Superwiran)

Svar:Varsågod^^3

2011-03-07 @ 15:04:06
URL: http://superwiran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0