Oj

Vad fort den här dagen har gått! Har rengjort bilen, både på insidan och sen kört ett Guldpaket på Statoil. Nu är den ren och fin inför besiktningen imorgon :)
På lördag ska jag och Superwiran iväg och shoppa, det ska bli kul! Jag behöver lite nytt till jobbet och Superwiran behövde visst också en massa.
Är det bara jag som tror att det är fredag idag? Vet inte varför det känns så, men kanske för att vi åt på stan idag?
Äsch, ska inte svamla mer nu, slänger in en bild på mig från Alcudia, 2010.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolers. Jag blev pålurad diamantpaketet....

2011-03-31 @ 19:07:14
Postat av: Californaroadtrip

Ajdå haha. Jo han i kassan föreslog det men jag valde Guldpaketet :D

2011-03-31 @ 19:08:52
URL: http://californiaroadtrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0