Good news & bad news

Hemma från kalaset, sonen med en bula modell större i pannan med ett illrött rakt streck i. Han sprang och sprang tills han missade en dörr som stod öppen och tjongade huvudet in i dörrkanten så det dånade.
Själv passade jag på att väga mig, händer väl nån gång om året nu för tiden, men det var positivt. Så pass att jag var tvungen att fråga om vågen gick rätt, men jo, det skulle den göra. Så nu rekommenderar jag choklad- och skräpmatsdieten till alla som vill se en förändring ;) Nejdå, skojar bara. Jag äter inte bara sånt. (<--Det där skrev jag bara för att Sandy ska slippa sucka över mig ;))
Nu väntar vi på Dinosaurietåget på tv, fast av olika anledningar. Sonen för att han tycker det är bra,och jag för att då blir han tyst en stund. ;-)

Kommentarer
Postat av: sandy

vart anmäler man påhopp?? ;) ta och plugga på föräldrautbildningen istället: http://www.youtube.com/watch?v=tgywF24TrgY

2011-03-13 @ 18:20:09
URL: http://chilibearnaise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0