Att resa med barn

Mitt stora intresse är att resa. Jag är ganska resvan och har flängt omkring både runt Medelhavet och ett par vändor till Asien och Indonesien. När sonen föddes kändes det självklart att fortsätta resa och visa honom världen.

Vi slog till med en långresa strax innan han fyllde 2, till Thailand. Sommaren därpå blev det en vecka i Köpenhamn och förra året en vecka i Spanien.

Nästa resa (vad jag vet) blir Kalifornien.

Det går jättebra att resa med barn!
Det viktigaste är väl att göra resan barnvänlig, att vara utrustad med ett stort tålamod och inte stressa upp sig över saker. Det blir som det blir och det brukar bli himla bra!
Thailand 2008
Köpenhamn 2009
Spanien 2010

Sonen har redan börjat packa inför Kalifornien, så jag får hejda honom ibland och förklara att det är ett helt år kvar...Men jag är så glad att han ärvt mitt reseintresse, och hoppas att det blir många resor framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0