Om drömmar och mardrömmar

Vaknade 5.30 inatt med ett ryck och hjärtat slog så det höll på att hoppa ur kroppen på mig. Jäkla mardröm, fy vad otäckt det var! Jag var instängd på ett sorts läger, utan mobil och allt, och blev jagad av psykiskt sjuka människor med kniv som var övertygad om att jag var ond. "Det spelar ingen roll om du flyr, vi hittar dig ändå" sa dom...Tummen ner för mardrömmar!
Roade mig med att googla "Kalifornien roadtrip" igår på youtube, hittade ett svenskt pars videodagbok från sin resa. Åh! Jag längtar inte mindre nu direkt! :) Sen hittade jag deras blogg och fick massa tips om resan. Weehoo!

Kommentarer
Postat av: prussan

inatt, kl. 05.30?? hahahaha. då är jag redan uppe o påklädd :D

2011-02-27 @ 16:55:11
URL: http://prussiluskans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0