LA-frossa

Vi sitter och kollar igenom youtube-videos från Kalifornien. Sonen har kollat ut var Ihop (International house of pancakes) finns och jag kollar massa praktiska saker. Och roliga. Han frågade om vilket hotell vi ska bo på och jag sa att vi kommer att bo på flera olika, och så sa han: Men tänk om jag blir hungrig då, vad gör vi då?
Alltså, jag har ju aldrig varit i USA förut, men jag kan tänka mig att just tillgången på mat inte kommer vara ett stort problem..:)
Åh, jag vill åka nu!

Nåt närmare öppningsdatum för Cars land än summer of 2012 finns inte än, men vi har siktet inställt på juni 2012.

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja underbar men vad TRÖTT man blir av storstadsresor. Ibland är vardagen med hemmamys, jobb och plugg rätt skön ändå haha:) Hoppas du haft en fin helg!

2011-12-05 @ 11:58:20
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0