Office styling

Idag hakade jag på en kollega som kom på att vi skulle förändra kontoren lite, det känns himla bra! Fick välja tavlor till mitt egna kontor, fixa skylt där det står mitt namn, mitt yrke och mitt arbetsområde på, och har ändrat om på hyllor och skrivbord. Har rensat bort så mycket det går. Nu är det bara en dator kvar och lite sånt där bra-att-ha. Rotade fram lite blommor till fönstret och satte ett snyggt smycke på larmet. Åh önskar jag kunde visa en bild men tror inte att det går. Men believe me  - det blev skitsnyggt! :D
Swarowskidroppe hänge transaprent kristall
Typ som det här, fast mitt är klotrunt.
Nu känns det verkligen som att jag jobbar där, jag är en del av verksamheten. Ett eget kontor, med mitt namn utanför och fixat och stylat så det passar mig - I like! :D

Kommentarer
Postat av: Theresa

Vad kul att det känns som ditt nu! =)

2011-04-14 @ 09:25:16
URL: http://mammat.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: Ja, gör det! Den med persika tyckte jag var godast. ^^

2011-04-14 @ 13:45:22
URL: http://svartspets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0