Ja jisses alltså!

Det har ekat tyst här ett tag, sorry, har bara varit lite upptagen.
Skulle kunna skriva hundra inlägg redan om allt knäppt och konstigt som hänt på jobbet, men jag får ju inte det. Har iallafall haft mina två upplärningsveckor och förväntas från och med måndag fixa allt själv. Huu, hur ska det gå?!
Äsch, nu är det helg iallafall! Satt och kollade igenom lite bilder från Spanien i somras, och jisses vad jag längtar tillbaka!
Ibland när jag ser vissa bilder så kan jag känna hur det luktade då, t ex som i en del bilder nedan. Förstår ni vad jag menar då? Man vet hur det luktade på hotellet, vid poolen, ja sådär..
Oj, vilket svammel. Bjurrar på några bilder iallafall. Enjoy!
Ja, den här sista bilden..han var sur för att han inte fick titta på bilden i mobilen, alltså INNAN bilden hade tagits..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0